| 1908 | założenie firmy | |
| 1929 | rozpoczęcie produkcji akcesoriów samochodowych | |
| 1945 | FOS „Polmo” Łódź S.A. staje się przedsiębiorstwem państwowym | |
| 1948 | rozpoczęcie produkcji silnika stacjonarnego S60 | |
| 1952 | rozpoczęcie produkcji gaźników do samochodów i motocykli | |
| 1955 | rozpoczęcie produkcji silnika S03 (350cm³) do motocykli „Junak” | |
| 1956 | rozpoczęcie produkcji gaźników, pomp paliwowych oraz silników stacjonarnych własnej konstrukcji | |
| 1964 | rozpoczęcie produkcji sprężarek i podzespołów do pneumatycznych układów hamulcowych | |
| 1967 | licencja na gaźniki firmy WEBER oraz pompy paliwa firmy CORONA | |
| 1968 | licencja WESTINGHOUSE na sprężarki i zespoły hamulcowe | |
| 1974 — 1990 | Rozwój własnych konstrukcji sprężarek dla firm: Star, Jelcz, Autosan i Ursus oraz gaźników i pomp dla firmy FIAT | |
| 1991 | start produkcji agregatów sprężarkowych | |
| 1995 | przedsiębiorstwo państwowe zostaje przekształcone w spółkę akcyjną | |
| 1997 | wdrożenie certyfikatu ISO 9001 | |
| 2000 — 2001 | zmiany organizacyjne – wydzielenie spółek produkujących poboczny asortyment | |
| 2002 | zmiany własnościowe | |
| 2003 | EN ISO 9001:2000 | |
| 2004 | wprowadzenie do produkcji nowego produktu: obudów do turbosprężarek | |
| 2005 | nagroda w konkursie „Gazele Biznesu” | |
| 2006 | nagroda: Nagroda Gospodarcza Wojewody Łódzkiego w kat. „Eksporter” | |
| 2007 | nagroda: Lider Nowoczesnych Technologii, Firma Europejska w kat. „Innowacyjny produkt”, wyróżnienie „Fabryka roku” | |
| 2007 — obecnie: | dalsze inwestycje w park maszynowy i szkolenia kadry, pozyskanie nowych klientów, ciągły rozwój firmy. | |